Налаштування
- Аналіз сайту, вибір стратегії
- Збір семантики по номенклатурним запитам
- Створення рекламних повідомлень на пропозиції
- Підключення веб-аналітики
- Ведення та оптимізація
Найшвидший і ефективний спосіб розмістити інформацію про продукти або послуги у пошукових системах за допомогою контекстних оголошень.
Осмислений підхід до вибору інструментів і управління бюджетом. Розвиваємо проекти ecommerce від перших клієнтів до впевнених позицій. Робота з окремими інструментами і комплексне просування в відомих пошукових системах.
Налаштуємо воронку взаємодії з сайтом у Google Analytics, при необхідності допоможемо з впровадженням наскрізній аналітики.
основний інструмент інтернет-маркетингу
Ми в дійсності вивчаємо особливості ніші і конкретного вашого бізнесу. Важливо розуміти, з яким трафіком по теплоті попиту ви готові зараз працювати, як саме приймається рішення на ринку, якими ресурсами володієте. Цей масив даних дає інформацію для інших інструментів.
Банальність, але сам інструмент - це не панацея. Важливо, як саме реклама використовується і які завдання вирішує. В ході обговорення проекту ми визначаємо, які маркетингові завдання ми готові зараз вирішувати, будуємо роботу і обираємо інструменти вже від наявних завдань.
Запускати все інструменти відразу дуже затратно, та й, як правило, не потрібно. Ми будуємо роботу таким чином, що спочатку максимум з основних рекламних кампаній, а потім поступово підключаємо нові інструменти. Робимо це в форматі тестування, за підсумками якого робимо висновки про ефективність.
Користувачі приходять в пошукові системи з певними запитами, вони шукають товари, послуги, інформацію. Уявіть собі процес пошуку: людина вводить слова запиту в пошуковий рядок і отримує величезний список результатів. Якщо ви не займалися пошуковою оптимізацією свого сайту, на першій сторінці списку посилання на Ваш ресурс не буде. Чи не буде її і на другий ... Як же розповісти користувачеві, що саме у вас є те, що йому потрібно? Ми пропонуємо використовувати контекстну рекламу в Інтернеті.
Контекстна реклама - це невелике текстове оголошення, яке з'являється над результатами пошуку, або праворуч від них виключно у відповідь на конкретний запит користувача. Оголошення показується дуже вчасно, в той момент, коли людина шукає в Інтернеті саме цей товар або послугу. Така реклама не дратує, викликає довіру і дуже часто навіть не сприймається як реклама.
загальна вартість рекламної кампанії залежить від аукціонної вартості обраних слів.
Реклама в Інтернеті значно вигідніше традиційних видів реклами в співвідношенні ціни і якості.
Більшість знає, що рекламу в мережах і пошук потрібно розділяти. За тим же принципом налаштовують і Google. Однак, поєднана реклама Пошук + КМС в Google допоможе залучити трафік, який не вийде зібрати при використанні тільки розділених кампаній. Така КМС показує оголошення тим, хто недавно забивав в пошук вибрані ключові слова (при націлювання окремої КМС на ключові слова недавній пошук - це лише 1 з декількох чинників націлювання, в результаті чого трафік виходить холодним).
Товарна реклама на пошуку і динамічний ремаркетинг - одні з найефективніших інструментів просування інтернет-магазинів в інтернеті. При цьому конкуренція у цих інструментів досі нижче, ніж класична контекстна реклама. Інструмент не найпростіший в налаштуванні, але зате ви отримуєте аудиторію, готову купувати тут і зараз.
Контекстна реклама - це ефективно!
Інтернет-реклама вже зарекомендувала себе як найбільш ефективна з точки зору співвідношення ціни і якості. Вона показується тільки цільової аудиторії і ви платите виключно за перехід користувача на ваш сайт.
Використовуючи контекстну рекламу, Ви не обмежені кількістю слів, за якими показуються ваші оголошення, і кількістю самих оголошень. На відміну від традиційних видів реклами текст оголошень можна поміняти будь-яку кількість разів.
Результати рекламної кампанії ретельно відстежуються, ви бачите, скільки разів була показана ваша контекстна реклама, скільки разів користувачі натиснули на неї. Завдяки винятковим можливостям налаштуванням (можна, наприклад, вибрати регіон і час показу оголошення) і отримання статистики рекламної кампанії, ви стаєте ближче до своїх покупців і маєте більше можливостей перетворити відвідувачів сайту в зацікавлених покупців.
+38 066 506 21 82 +38 096 607 59 47
нам довіряють:
Ведучий аналітик, інтернет-маркетолог, адміністратор проектів.
задайте їх нам у зручній формі